- oskarssonronja

onsdag

Publicerad 2013-11-06 12:59:00 i Allmänt

Sitter på skolan och har biologi och skriver nå skit.. slutar snart HEHE skönt.Ska hem å lägga mig å dö i sängen ett tag.. fan va skönt!! Började 9 idag, och imorgon har jag endast en lektion halv 12. Har ju itne skrivit på ett tag har bar ainte orkat, det är så jobbigt å skriva när man itne har gjort det på ett tag haha ååh. Kan ju vara lite snöll å berätta de jag komemr ihåg, har ju som sagt riktigt dåligt minne.............. 
 
I söndags var jag med sandra och frida vi snurrade på stan. På kvällen var jag med robin och vi kollade dhw, I måndags var jag i skolan nån timme bara, orkade inge mer haha..... sen for jag hem och veeet inte, nånting förmodligen ;) På kvällen var jag med sandra och frida å vi snurrade på stan tror jag, sen åkte vi med robin ett tag. Å igår så var jag med sandra å frida också. Nu ska jag försöka hinna klart med dethär så slipper jag göra de hemma. Hejdo
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela