- oskarssonronja

Måndag

Publicerad 2015-06-29 10:23:46 i Allmänt


Haha alltså vad jag blir less. Hela min blogg är borta så får väl börja skriva här istället när nattstad suger så mycke kuk. Först 1 år borta å sen ett halvår. Grejen med å skriva är ju för å kunna kolla tillbaka på va man gjorde när man blir äldre men näää. Jag blir så arg men går ju inte å göra nå åt de. 

Just nu sitter jag på jobbet gått 1h så har några kvar.. bara en vecka kvar nu inte för att jag vet va jag ska göra sen ska 1 vecka till Boden iallafall å köra med körskolan men annars vet jag inte. Slutar 4 sen idag ska vi nog övningsköra lite tror jag sen ska jag väl vara med Joakim. I helg har vi vart i lansjärv å myst de var ju fint väder till å me :) å de är de ju nu hoppas de håller i sig också, eller ja de regnar iallafall inte. Nä nu har ja inte så mycke mer å berätta så vi hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela