- oskarssonronja

Dag 1 - En nytagen bild + Tio fakta om mig

Publicerad 2013-06-17 01:26:00 i Allmänt

1. jag är sockerberoende, käkar fan godis varje dag haha
2. har glasögon men använder dom aldrig, borde verkligen det för jag ser fa inget hjaha
3. blir lätt arg har typ adhd eller nått, kan börja skrika å skit hehe
4. vill bli 18 jävla år nu.
5. vill göra hål i ögonbrynet och tatuera mig massor.
6. jag är riktigt jävla blyg haha och typ folkskygg haha hoff
7. vill åka utomlands!!
8. jag har astma och måste ta pulmicort morgon och kväll hehe
9. saknar mitt hål i läppen
10. kommer verkligen inte på nått mer
 
 
 
 
har ingen ny bild så de fick bli en gammal då jag hade hål i läppen hehe
 
 

Kommentarer

Postat av: ;)

Publicerad 2013-06-17 12:29:07

Shiiit, vad du är fin! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela