- oskarssonronja

I'm the kind of girl who doesn't say a word

Publicerad 2013-03-21 23:12:19 i Allmänt

Sitter och och skriver min recesnion på nån bok och har väl ungefär halva kvar, utkastet ska vara inne imorgon så jag håller på i sista minuten som vanligt. Hatar å skriva sånt här, efter jag är klar med den ( snart förhoppningvis ) så ska jag läsa igenom n'on eftersom jag har prov imorgon. Har varit i skolan idag som vanligt, hade skidor på gympan och ärligt höll jag att på dö dit efter vägen, hofffffffff. När jag kom somna jag sen klev jag upp och åt sen sov jag igen, skulle sovit nu också men sen kom jag på att jag måste göra det här, nåånå nu ska jag  skriva klart sen äta som fan och sova.Godnatt min lilla blogg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela