- oskarssonronja

En sån lista

Publicerad 2013-05-07 10:48:04 i

Jag har insett att min senaste kyss: Var typ igår
Jag lyssnar på: sunshine hela tiden
Jag pratar: ibland
Jag tycker om: godis!!
Jag avskyr när folk: är jobbiga !
Kärlek är: jobbigt .. men ibland fint
När jag borstar tänderna: gör jag det
När jag lagar mat: blir det inte bra
Jag tänder på: tattoos
Jag är rädd för: massa saker
Den värsta känslan är: när man ska upp till skolan
Den bästa känslan är: vet inte.
Jag är bäst på: naaada
Jag är sämst på: aallt
Jag kommer alltid att vara: lite smått blyg

Det finaste som finns är:
I sommar: kommer jag ha riktigt kul
Sist jag grät var: igår
Jag kan: bajsa
Jag kan inte:
När jag vill tänka går jag: till sängen å dör
När jag vill baka: så gör jag det
Min mobiltelefon är: äcklig
När jag vaknar på morgonen: så vill jag bara somna om
Innan jag går och lägger mig: kollar jag alltid någon film ifall jag sover själv
Just nu tänker jag på: balen osv
Bebisar är: söta !!
Idag har jag: haft nationella i matte.......
Ikväll ska jag: bajsa
Imorgon kommer jag: fa å kolla om jag har astma
Jag vill verkligen: veta vad jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela