- oskarssonronja

onödigt skit

Publicerad 2013-05-14 12:11:04 i Allmänt

 
 
SENASTE
Personen du kramade: jesper
Personen du tänkte på: Inte vet jag.
Personen som sov i din säng: jag
Personen du skrev med på msn: Minns inte, haha
Djuret du köpte: Haha, jadu
Maten du åt: korv å makaroner nyss
Gången du spydde: Förra året någon gång


RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Nä
När hade du senast sex? vem fan bryr sig
Var du full senast du hade sex? Nej
Har du kysst en polis? Nej
Har du någonting att dölja? Nå har jag
Kan du baka bröd? Tveksamt
Vet du hur man frostar av en frys? Nej, haha.

UTSEÉNDE
Hårfärg: Tråkig brun.
Ögonfärg: Bruna ärom
Längd: 168
Skostorlek: 37/38
Ålder: 15 bast.

KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? Nej
Gillar du någon? Ja
Har du haft sex? ja
Har du haft många förhållanden? Haha nej. 
Vad har du på dig nu? trosot å en tshirt

VEM
Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senast sms av? jesper
Vem tänker du på nu? Ingen speicell
Pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? vet inte?
Vem önskar du var med dig nu? Ingen!
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Men inte fan vet jag.

VAR
Var går du i skolan? Tallbacka
Var är din telefon? Brevid min hand
Var är din mamma? Kiruna
Var sover du? sängen
Var handlar du mest? Ingen aning
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Ingen aning
Vart åkte du senast bil? gällivare
Var i ditt rum är du? i sängen

VAD
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga byxor på mig. 
Vad är den närmaste saken som är blå? Inget
Vad gillar du mest med skolan? absolut ingenting
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? svart
Vilken film såg du senast? lillebror på tjuvjakt
Vad hör du just nu? uncover

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? Jo
Hånglat på en bio? Neeej.
Hånglat i skogen? Nej
Tyckt att din kusin är het? haha, icket
Målat om ditt rum? Jo
Dansat framför en spegel? Klarreer
Dumpat någon? Ja.
Vart otrogen? Nej!
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Ja
Varit i slagsmål? Nej.
Smugit ur ditt hus? Tror inte
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Säkert har jag det!
Hånglat med en främling? främling å främling..
Älskar eller saknar någon nu? Alltid

HAR DU/DAGENS
Har du några kärleksproblem: Kan man säga ja
Har du käkat något idag: För mycket
Har du pratat med ngn idag: Ja
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: Nja, nej..
Dagens frisyr:uppsatt
Dagens smink: Inget än
Dagens drog: ignenting
Dagens finaste: någon
Dagens måste: göta mitt omval
Dagens dricka: ignen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela