- oskarssonronja

Blir jag förvånad? NÄÄ

Publicerad 2013-09-04 19:57:26 i Allmänt

imorse startade inte min äckliga bil (ovanligt) som vanligt var de de där jävla batteriet som behövde laddas.... blir såååå less. Är väl basarna som tar när bilen inte är igång.. sen känns de som att de är 490504 saker å fixa på den. Byta bromsskivor, fixa elhissen på ena sidan, byta lås, fixa lghf skylten där bak, och fixa dedär som hänger där bak också................... hur som helst så fick pappa skjusta mig imorse klockan 9, hade matte och no och slutade just innan 3. Har nyss varit å hämtat min bil och nu sitter jag här hehe, imorgon har jag 1 lektion och börjar halv 11. Ikväll är de stalkers!!! 

 

 
 

 

 

 

 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela